lauantai 4. toukokuuta 2013

Huono ihminen

Mä en oo pitkään aikaan kirjottanut mitään.. Ihan hävettää mutta syitä on tietysti monia. Vieraita, kipeänä olo, kiireitä.. Mutta todellinen syy on se että mä olen ollut hunningolla. Syönyt vähän sitä sun tätä enkä oo kehdannut kirjottaa tänne todellisia ruokailujani.. :( Laitan tähän nyt kuitenkin viime viikon treenit heiaheiasta:
Ihan hyvin siis meni! Alotin crossfitin kuitenkin vasta reilu kuukausi sitten ja jo nyt 10 kertaa kasassa :-) Oon kaikenkaikkiaan tyytyväinen treeniviikkoon! Angie oli kyllä tappotreeni.. Kirjoita 'Angie Crossfit' youtubeen ja tulee videota. Kyseessä 100 leuanvetoa, 100 punnerusta, 100 vatsalihasliikettä ja 100 syväkyykkyä aikaa vastaan eli niin nopeasti kun kykenet. Mun aika 33,25 min! Ei hullumpi :) Taistelin jokaisessa liikkeessä tekniikka mielessä. Mun leuanvedot oli helpotetut ja punnersin naistenpunnerruksia mutta vielä joku päivä kykenen tekemään tän täysin oikein! :)

Tänään mä olen ollut ihan hyvä syöjä! Aamupalaksi vedin 5 munan munakkaan paprikalla poikaystävän kanssa puoliksi (paistettu kookosöljyssä) ja smoothien johon iskin marjoja, kreikkalaista jogurttia, mehiläisen siitepölyä ja vettä. Välipalana alla näkyvää settiä eli saaristolaisleipää ja omatekemiä herräsväen pikkuleipiä vihreän teen kaveriksi! Tein illalla vielä vihannessosekeittoa porkkanoista ja selleristä (1 melkein-kuollut peruna piti myös hyödyntää!) ja sekaan lusikallinen creme fraichea ja napa kiittää!


Meillä oli tänään kämppiksen kanssa kisastudio (HYVÄ SUOMI) ja siinä ohella meni 2 keksiä lisää, ananasta ja yksi olut :C Iltapalana vielä kaksi leipää ja yksi appelsiini.

Mulla on huono tapa. Mä huomaan että mulla on kaapissa vaikka just tota leipää ja noita keksejä. En halua pakastaa niitä joten "ne pitää syödä nurkista pois". En haluu heittää ruokaa roskiin joten tulos on sitten parit-kolmet leipäpalat päivässä. Noh kohta se leipäkin on loppu ja 1 keksi enää kaapissa. Ens viikosta jatkan meinaan crossfittiä neljästi viikossa eli jos vähän enemmän tsemppaan tän ruokavalion kanssa niin I have a chance! Tänään meinaan puntari näytti kaikesta huolimatta 63,5 kg :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti