tiistai 23. huhtikuuta 2013

Päivän syömingit

Tänään mä olen ollut aika kiltti. Mysliä ja leipää aamupalaksi koska ne vaan maistuu törkeen hyviltä aamutuimaan. Koulussa jouduin syömään jonkun kampuksen oman sandwichin ja ranuja koska unohdin eväät.. :( Koulusta ei saa MITÄÄN terveellistä vaikka miten ettii. 

Käytiin meillä himassa vähän opiskelemassa välissä ja vedettiin välipalaksi taas sitä leipää.. En oo syöny täällä leipää juuri ollenkaan ja kun keksin brie-kalkkuna-kurkku -yhdistelmän ni maistuisi leipä 24/7? No illalliseksi tsemppasin tonnikalapihvit. Tonnikalaa, kananmunaa, kreikkalaista jogurttia, mausteita ja hellalle kookosöljyyn paistumaan. Jotain vihreetä lautasen kulmalle (mulla aina sitä kurkkua..) ja avot! Söin taas yhden leivän kun pihvejä oli eiliseltä niin vähän.. :( Ja sit ehkä kaks päärynää ja vielä leivän mansikkamarmeladilla... Haha pilallehan sekin siis näköjään meni :D
Huomaa kyllä miten itseään voi huijata kun ei kirjaa ruokia ylös. Nytkään en ollenkaan muistanut marmeladi-leipää ja nytkin vasta muistui mieleen iltakaakao jonka nautin.. Huh! Noh tätä varten tää blogi onkin - yrittää auttaa mua pysymään kaidalla tiellä! :-) Mun pitää oikeasti nyt tsempata koska viikonlopun jäljiltä paino edelleen 54,5 ja se on aiiivan liikaa meikäläisen makuun! Pitää jättää alkoholi nyt kokonaan pois, siis ihan alkuunsa. En juo itteäni humalaan joten ne turhat sokerit ja kalorit vaan hidastaa mun kehitystä! Sovittiin että tällä viikolla lenkille ystävän kanssa. Siis ihan juoksemaan olisi tarkoitus mennä. Joudun ehkä huomennakin ennen tankotanssia menemään jotta loppuu tää morkkis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti