sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Viikko 15: heiaheia

Mulla on heiaheia.com:issa tili jonne laitan kaikki mun treenit. Helpottaa treenien seuraamista suuresti kun näkee prosenteissa ja tunneissa viikon, kuukauden ja vuoden treenit. Tässä allaolevassa kuvassa näkyy mun tän viikon treenit. En tänään flunssan takia enää mitään urheilua voi harrastaa joten poikkeuksellisesti voin pistää treenilistauksen jo näinkin ajoissa. :)
Tässä toinen screenshotti mun tällä viikolla harrastamistani lajeista. Joka keskiviikko mulla on tankotanssi, joten se on aika vakio. CrossFit riippuu vähän koulusta ja muista tekijöistä. Aika kiinteä aikataulu tää kyseinen mulle kuitenkin on. Oon tosi tyytyväinen viikkosaldosta! Aika monta tuntia tuli taas treenattua ja uusia asioita opittua. Ärsyttää vaan nää kevätallergiat jotka iski tällä viikolla aika kovaa, meidän CrossFit Box kun on entisessa autotallissa ja pidetään kaikki ovet ja räppänät aina auki. Halli siis täyttyy siitepölyistä ja mä hengästyn överinopeasti. Yritän silti pysyä vauhdissa mukana vaikka ärsyttääkin tämmönen hidaste!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti