sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Tervetuloa!

Mä istuskelin  tajusin että oon vaan lihonnut tammikuusta entisestään vaikka päätin laihduttaa itseni takaisin sinne 55-56 kiloon ennen maaliskuun loppua. Sain 2 lisäkiloa maaliskuun aikana.. Pituutta mulla on rapiat 160 cm joten pienikin painonnousu näkyy todella nopeasti. En oo itsekseni saanut tuloksia aikaan joten ajattelin että treenien ja fiilisten kirjaus tänne saattaisi auttaa mua pysymään kurissa. Ja ehkä tästä on apua jollekin toisellekin painoasioiden kanssa taistelevalle! Päätin siis pistää blogin pystyyn. Koitan näitä ulkoasuasioita kattoa huomenna tarkemmin ja katsoa josko löytyisi mieleinen.

Tarkoituksena siis pistää tänne heiaheia -päivityksiä, ruokajuttuja (erityisesti terveellisiä ruokakokeiluja) ja yleistä fiilistä ja edistymisen seuraamista. Ei mulla ole mikään kiire tän laihduttamisen kanssa joten otan ihan iisisti. Yritän muuttaa mun elämäntapoja enkä vain päästä nopeasti tavoitepainoon. Haluan pysyviä tuloksia ja lihasmassaa! Tällä hetkellä painoa on 66 kg joka on mulle paljon sillä en koskaan ennen ole painanut yli 59 kiloa. Kuhan saan painon edes hitaaseen laskuun niin olen tyytyväinen!

Käyn 2-3 kertaa viikossa crossfitissä ja kerran viikossa tankotanssissa. Kun nää kevätpölyt lähtee pois niin tarkoitus ois myös juosta ulkona! Välillä innostun tekemään kotitreeniä ja vinkkejä luen erinäisistä treeniblogeista. Ei siis mitään urheiluhullun päiväkirjaa tiedossa ainakaan näin alkuun ;-)

Blogia kirjoitan ainakin alkuun kasvoitta sillä ajattelin mahdollisesti julkaista kehityskuvia kropasta ja ajatus siitä kasvojen kanssa tällä hetkellä pelottaa. Mun naama nyt ei blogin pääasia olekaan joten tuskinpa ketään kovasti haittaa :)

Tervetuloa seuraamaan ja mahdollisesti jakamaan vinkkejä ja tarinoita! :-)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7001981/?claim=wf92wwp2sa3">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti