tiistai 16. huhtikuuta 2013

Ruokailut 15.3.

Mä aloitin mun päiväni suklaariisimuroilla koska poikaystävällä ei ollut muuta ja mä tarvitsen aamusta heti ruokaa napaani. Fillaroin kotiin ja otin aamumyslit samantien tiskiin. Mä itse rakennan mun myslit ja niihin kuuluu pähkinä/siemensekoitus, spelttiä, kaurahiutaleita, goji- marjoja ja rusinoita. Kreikkalainen jogurtti ja yks bansku vielä messiin ja mulla pysyy massu täynnä hyvinkin pitkään. 

 Mä oon tietysti heti kipeänä joten jäi päivän CrossFit myös välistä eilen. Koitin syödä suht kevyesti tämän takia. Välipalaksi en löytänyt kun pienen tonnikalapurkin ja puolikkaan avokadon. Niillä selvisi taas pari tuntia. Olin sentään jaksanut ostaa kanaa niin sain illemmalla kanaa ja riisiä. Päivän eka kunnon ateria siis vasta kello 18... Hups. En vaan jaksanut kokata aikaisemmin yhtään mitään. Tarkoitus oli itseasiassa tehdä kanasalaatti mutten jaksanut tehdä sitä salaattia ja päädyin näinkin innovatiiviseen ratkaisuun sen salaatin osalta:
Jälkkäriksi mantsikoita. Oli hyvää! Mun lähikaupassa oli tarjouksessa kilo mansikoita hintaan 1,69. Ostin tulevia karkkihimoja silmällä pitäen.
Illalla alkoi olo olemaan kuumeinen joten laiskottelin ja pilasin koko päivän hyvät ruokailut tilaamalla kiinalaista :D Oli tosi hyvää kyllä! Tänään pitää vielä lounaaksi syödä se toinen puolikas ettei mene roskiin.. Eli ihan OK saldo mun mielestä! Ne suklaamurot ois tietty voinu jättää pois sillon aamulla mut AI ETTÄ KUN MAISTUIVAT HYVÄLTÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti