torstai 9. toukokuuta 2013

Matkaviikko

Mä lähden tänään reissuun joten uskallan jo nyt pistää viikon treenit. Sain onneksi järkättyä tällekin päivälle CrossFitin jotta saan vähintään sen kolme kertaa viikossa täyteen. Ens viikolla yritetään neljää jos maanantaina ehdin treenaamaan! Ihan hyvä siis tälle viikolle tää setti :)

Oon syönyt mitä kaapistä löytyy, eli salaattia (pelkkää romainea), kananmunia, pari karjalanpiirakkaa, puuroa raikulla ja marjoilla ja paljon oon juonut vihreää teetä. En raaskinut ostaa mitään spessua kaappeihin pilaantumaan. 

Reissussa en aio katsoa mitä syön sillä maa on tunnettu muun muassa erinomaisesta suklaastaan ja koska mä olen lomalla, aion myös nauttia. Tietysti kohtuuden rajoissa! Tältä loppuviikolta siis suljen tietokoneet ja nautin pienestä lomasta :-)

Hyvää loppuviikkoa ruudun toiselle puolelle! Pysyköön treeni ja ruokavalio ojennuksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti